Известие

Collapse
No announcement yet.

Прегряване боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    сменяй майстора
    http://www.imageshack.gr/view.php?fi...vmff7jc89z.jpg
    http://www.imageshack.gr/view.php?fi...6un1e0cslv.jpg
    http://www.alfabb.com/bb/forums/boxe...-cambelts.html
    точка

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от glavata Покажи съобщение
      Благодаря много на всички. Говорих с майстора да види тия дни колата, но той твърди че перката на помпата е със сигурност метална при боксера, а не пластмасова и не било от нея.По вероятно било да е от главата, но нито губи антифриз, нито масло. Ще му я закарам да видим какво ще стане.

      Турбинката е метална само при 33-ките,при 145/6 е пластмасова.Бегай до магазина взимай помпа за 33 с метална турбина и сменяй,не слушай майстора,а го смени
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #78
        Ходих при майстора и резултата според него е заминала гарнитурата на главата и буталата набиват газове в системата, но не може да се разбере коя от двете точно. Каза че това дето не губи антифриз е нормално защото при леки пропуски в гарнитурата се губи съвсем малко антифриз, а при горенето се набивал въздух в системата и затова не се върти водата. До някъде има логика в това, защото през тънкия маркуч който идва от малкия кръг и свършва в горния край на разширителното казанче след като запаля и е студена колата известно време църцори антифриз и след това спира, съответно поради факта че е спряла циркулацията вобще.При цена 250лв за смяна на двете гарнитури или 100лв за помпата само за труд,много се чудя какво решение да взема, особено в случая с гарнитурите... Ако имате читав майстор,който да разбира от тези коли и би се навил за по-малко труд кажете. Моя сегашния е в кв. Модерно предградие.

        Comment


        • #79
          Един от най-добрите майстори на тия коли е точно в тоя квартал и ти сигурно си попаднал на него!
          Ако искаш по-евтино , разглабяй сам или с някой приятел
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #80
            абе приятел, като се свалят главите, трябва да се махнат ангренажните ремъци. водната помпа е баш под десния ангренаж като гледаш отпред и се държи на 4 винта. първо свали него и извади водната помпа за проверка. 50 лв струва нова. после като искаш сваляй главите, бати майсторите.
            точка

            Comment


            • #81
              Водната помпа излиза и без да се свалят ангренажни ремъци.
              Разхлабва се ролката и с малко въображение излиза!

              Аз го правих това упражнение и за щастие някой италианец ми е сложил помпа с метално витло
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #82
                Благодаря много на всички за съветите. Ще почвам откъм помпата и ако се окаже, че помпата е наред, ще се продължава с разглабяне на главите. Мисля си дали ако се мери компресия няма ли да си проличи от коя страна е отишла гарнитурата и дали е отишла изобщо.Като му дойде края и стане ясно ще разкажа какво се е оказало в същност.

                Comment


                • #83
                  И да пишеш как се развива работата!
                  Защото се получава така, че всеки пита, оправя си проблема, но не казва как. И става форум пълен с въпроси и предположения
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #84
                    Проблема решен!!!

                    Здравейте, отидох при друг майстор пак в модерното, който обаче е точния майстор. Малко се позабавих с ремонта по финансови причини Оказа се в крайна сметка, въпреки сложното и объркано поведение в крайна сметка ВОДНАТА ПОМПА. Интересното около помпата, което до последно будеше подозрение у мен, че в определени моменти върти вода или пък слабо циркулира.
                    Сега като я гледам.... перката е просто пукната и превърта на оста при по-голямо съпротивление, а като се вдигне температурата сигурно още по-зле стават нещата. Това е причината да върти малко или на моменти да спира и пак да тръгва за малко.
                    Сега си карам и си е като в доброто старо време преди 4г. откакто я имам колата заковава на 80 и не мърда от там Благодаря на всички,които дадоха мнение и помогнаха.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      браво, метална помпа ли сложихте или пак пластмасова.
                      точка

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от glavata Покажи съобщение
                        Здравейте, отидох при друг майстор пак в модерното, който обаче е точния майстор. Малко се позабавих с ремонта по финансови причини Оказа се в крайна сметка, въпреки сложното и объркано поведение в крайна сметка ВОДНАТА ПОМПА. Интересното около помпата, което до последно будеше подозрение у мен, че в определени моменти върти вода или пък слабо циркулира.
                        Сега като я гледам.... перката е просто пукната и превърта на оста при по-голямо съпротивление, а като се вдигне температурата сигурно още по-зле стават нещата. Това е причината да върти малко или на моменти да спира и пак да тръгва за малко.
                        Сега си карам и си е като в доброто старо време преди 4г. откакто я имам колата заковава на 80 и не мърда от там Благодаря на всички,които дадоха мнение и помогнаха.
                        И кой е този майстор? Лепенка на задния капак сложиха ли ти?
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #87
                          Някой да знае колко пари взиат за смяна на водна помпа.И ако може да каже някой сервиз в Бургас
                          http://vbox7.com/play:c18e6b16 http://www.vbox7.com/play:7264ef41

                          Comment


                          • #88
                            Лисан сервиз

                            Майстора е Сашо (лисан сервиз) в модерното сложи ми и лепенка, което в първоначалния момент малко ме подразни ама след като каза, че който е с нея има 15% отстъпка мисля, че ще я преживея Това ще го рабера другия път като ми се наложи да ходя при него .
                            Взе ми 60лв за смяната на помпата и 48лв за самата нея, като твърди, че е сложил с метална перка и мисля че може да му се има доверие .
                            Иначе съветвам всеки с подобен проблем да я сменява бързо защото е кофти да се чака особено в жегите, а при мене и газовата вече не мога да я позная направо, оправи се екстра и вече не гасне и не трупа грешки от студен изпарител.

                            Comment

                            Working...
                            X